سوالات متداول

    


        پرسش های متداول
               
 
        1-در خصوص موقعیت و ساعات کاری واحد اورژانس؟

        واحد اورژانس با درنظر گرفتن درب ورودی اصلی بیمارستان، در سمت چپ و در طبقه همکف قرار دارد و بصورت 24  ساعته داير        
        بوده و كليه خدمات اورژانسي چشم پزشكي در ساعت قبل و بعد از ظهر توسط متخصصين چشم و در ساعات شب توسط
        پزشكان عمومي تعليم ديده به عموم همشهريان ارائه ميگردد.
     
       2- 
چه اقداماتی در واحد اورژانس صورت می گیرد؟

         اقدامات رایجی که در واحد اورژانس انجام می شوند شامل ترمیم پارگی پلک یا ابرو، پانسمان چشم، شست و شوی چشم، کنترل دید، گذاشتن لنز پانسمان،
         سرم تراپی و دارو درمانی و ... برای بیماران تحت نظر انجام می شود.

       3- موارد شایعی که به اورژانس مراجعه می کنند؟

        موارد شایعی که به اورژانس مراجعه می کنند شامل تروماها، سوختگی ها، جسم خارجی، کراتیت، خراش قرنیه، آلرژی و عفونت های چشمی می باشند.
        سایر موارد نیز پذیرش شده و درصورت نیاز به درمانگاه یا سایر مراکز ارجاع داده می شوند.


      4- خدمات کلینیکی وپارا کلینیکی مرکز چه خدماتی را شامل می شود؟
  • كلينيك فوق تخصصي شبكيه و ليزر
  • كلينيك فوق تخصصي قرنيه و جراحي انكساري
  • كلينيك فوق تخصصي استرابيسم و اكولوپلاستيك
  • كلينيك فوق تخصصي گلوكوم و نوروافتالمولوژي
  • اورژانس
  •  اپتومتري
       خدمات پاراکلینیکی مرکز؟

       توپوگرافی - پاکی متری - پریمتری- اتاق های عملو داروخانه-OCT

       5- مدارکی که جهت پذیرش بیماران بستری مورد نیاز است؟
 

      خواهشمند است قبل از مراجعه به واحد پذیرش، به درمانگاه بیهوشی مراجعه شود.


        1- دستور بستری پزشک و کپی آن یک برگ.
        2- دفترچه ی بیمه و کپی صفحه اول دو برگ.
        3-اصل شناسنامه یا کارت ملی بیمار و کپی از صفحه ی اول دو برگ
        ( برای بیماران مجرد با وابستگی فرزند علاوه بر صفحه ی اول، کپی دو برگ از صفحه ی دوم شناسنامه نیز لازم است).
        4-برگ معاینه چشم که توسط پزشک تکمیل شده است
        5-حضور ولی بیماران زیر 11سال
        (پدر، درصورت فوت پدر، جد پدری و در صورت فوت جد پدری، قیم قانونی بیمار برابر با حکم دادگاه .مادر در صورتی می تواند
        رضایت دهد که از طرف د ادگاه حضانت فرزند بر عهده او باشد).

        6-عکسدار بودن دفترچه بیمه بیماران بالای 2سال ( .درغیر اینصورت کپی دفترچه پدر و مادر)
        7-درخصوص بیمه های روستایی، قبل از مراجعه از مرکز بهداشت خود کد ارجاع دریافت کنید.
        8-به همراه داشتن داروهای مصرفی
        9-قبل از مراجعه به بیمارستان حتمادر وقت اداری با شماره تلفن 32662247جهت اخذ نوبت عمل، تماس بگیرید.