اطلاعیه مهم:سامانه اینترنتی طب 20 به آدرس
https://health.teb20.co
m
حمایت ازخانواده جوانی وجمعیت
Toggle navigation
EN
معرفی مرکز
معرفی مرکز
ریاست
مدیریت
حراست
روابط عمومي
ص127
مرکزعلوی دریک نگاه
ص11
چارت سازمانی
کتابچه راهنمای بیمارستان
دفتر خدمات پرستاری
خدمات پرستاری
مدیریت خدمات پرستاری
سوپروایزر آموزش سلامت
سوپروایزرکنترل عفونت
سوپروایزرسلامت
سوپروایزربالینی
راهنمای بیماران
راهنمای بیماران
نحوه پذیرش بیماران
برنامه هفتگی ویزیت پزشکان مرکز
مدارک لازم جهت پذیرش بیماران
فلوچارت پذیرش بیماران
فلوچارت ترخیص بیماران
فرم نظر سنجی از ارباب رجوع
فرم
ساعت ملاقات
آموزش
آموزش
آموزش به بیمار
114ص
آموزش به پرسنل
116ص
آموزش هفتگی
صفحه دانشگاه
صفحه اصلی
کتابخانه
آذرسا
کمیته اخلاق بالینی
حمایت از جوانی و جمعیت
اعتبار بخشی
اعتباربخشی
دفتر واحد بهبود کیفیت
ایمنی بیمار
گواهینامه اعتباربخشی ملی
سامانه اعتباربخشی بیمارستان ها
سامانه صدور پروانه و مدیریت اطلاعات موسسات
STEMI Management
رسيدگي به شکايات ازمراکز درماني
پرسش و پاسخ اعتباربخشی
دبیرخانه ستاد تحول نظام سلامت
لیست پرسنل همکاران اداره نظارت و اعتباربخشی امور درمان
ابلاغ استانداردهاي اپتومتري به كليه مراكز -اسفند94
کارت موقت بستری درمانگاهها
چک لیست نظارت بر مراکز مشاوره وارائه خدمات پرستاری
شماره تلفن واحد نظارت بر درمان : 3377967 - 0411
خدمات کلینیک و پاراکلینیک
درمانگاه
شامل بخشهای تخصصی وفوق تخصصی چشم (فلوشیپ شبکیه وفلوشیپ گلوکوم وهمچنین اپتومتری می باشد)
کلینیک
ص6
پارا کلینیک
ص65
خدمات الکترونیکی
نوبت دهی اینترنتی بیمارستان علوی
سامانه ارزشیابی و فیش حقوقی
اتوماسیون اداری
تعرفه خدمات درمانی (سایت معاونت درمان)
پست الکترونیکی دانشگاه
سامانه نقل و انتقالات
سامانه رفاهی دانشگاه
کتب و انتشارات دانشگاه
سامانه ارزیابی فاران
نوبت دهی اینترنتی شیخ الرئیس
راهنمای نصب نرم افزار
Adobe connect
سامانه اعتباربخشی بیمارستان ها
سامانه صدور پروانه و مدیریت اطلاعات موسسات
سامانه بیماران خاص ( تالاسمی ، هموفیلی ، دیالیز خونی ، دیالیز صفاقی و ام اس )
برنامه كشوري پيشگيري و كنترل بيماري ديابت نوع 2
برنامه ملی درمان سکته های حاد قلبی و مغزی
PCI Registry
STEMI Management
اطلاعات پزشکان شاغل در بیمارستانها .. ( نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد )
رسيدگي به شکايات ازمراکز درماني
پرسش و پاسخ اعتباربخشی
معرفی پزشکان مرکز و برنامه درمانگاه
EN
ورود
کارکنان
مراجعین عمومی
جستجو
بهبود كيفيت
واحد بهبود کیفیت
این واحد بر حسب دستور معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از اواخر خردادماه سال 89 در این بیمارستان واقع در قسمت بیرونی طبقه همکف، چسبیده به واحد پذیرش و ترخیص، تحت نظارت مستقیم مدیریت ارشد بیمارستان شروع به کار کرده است.در حال حاضر طرح های اعتبار بخشی ملی جهت ارتقای کیفیت ارائه خدمات بالینی و ایمنی بیمار در راستای اهداف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در این واحد در حال اجرا می باشد.
شرح وظایف مسئول بهبود کیفیت:
تدوین برنامه استراتژیک بیمارستان با هدایت تیم مدیریت اجرایی بیمارستان
تعیین و نشر بیانیه رسالت بیمارستان در سطح واحدهای مختلف بیمارستان
تدوین برنامه عملیاتی سالیانه، پیشبرد، هماهنگ و یکپارچه سازی برنامه های بهبود کیفیت، ارتقای ایمنی بیمار در راستای الگوی اعتباربخشی
تدوین برنامه بهبود کیفیت فراگیر بیمارستان در موضوعات بالینی و غیر بالینی (مدیریت، امور مالی، خدمات پزشکی، خدمات پرستاری، خدمات عمومی و پشتیبانی، خدمات پاراکلینیک)
هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیت های بهبود کیفیت در بیمارستان
پایش مستمر برنامه بهبود کیفیت، داده ها، اقدامات و مداخلات مدیریتی از طریق تحلیل شاخص ها
تدوین سیستم ها و فرآیندهای بیمارستان منطبق بر اصول بهبود کیفیت طراحی شده
تدوین شاخص های مهم عملکردی اختصاصی، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی و زمان دار جهت فرآیندهای مختلف بیمارستان
تهیه گزارش سالیانه برنامه بهبود کیفیت بیمارستان
تصویب خط مشی و روش های دریافتی از واحدهای مختلف بیمارستان
نظارت بر روند و اجرای خط مشی و روش های بیمارستان
پیگیری و هماهنگی پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی در واحدهای مختلف بیمارستان
همکاری در جهت ایجاد نظام گزارش دهی خطاهای پزشکی و غیرپزشکی در بیمارستان
هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیتهای بهبود کیفیت در کل بیمارستان
نظارت مستمر بر تشکیل و اجرای مصوبات سایر کمیته های بیمارستانی
پیگیری موارد ارجاعی از واحد بهبود کیفیت بیمارستان
انجام سایر امور طبق دستور مقام مافوق
همکاری با سایر کارشناسان واحدهای دیگر در زمینه های ارزشیابی، تشکیلات بیمارستانی و غیره
پیاده سازی سیستم های بهبود مستمر کیفیت
بررسی و تحلیل شرایط موجود و پیشنهاد راهکارهای علمی و عملی به منظور رفع کاستی ها و نارسایی های سیستم
جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان، لوازم و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط به پیرامون آن جهت مسئولان مربوطه
مشارکت در ممیزی داخلی بیمارستان
تهیه گزارش ممیزی و پیگیری اقدامات اصلاحی
نظارت بر تحلیل شاخص ها و برنامه های عملیاتی
نظارت بر کلیه امور اعتباربخشی بخش ها
تشکیل جلسات ماهانه با رابطین بهبود کیفیت